Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 18, 2013

All 'bout my Love ^___^


"Play is the highest form of research"--Albert Einstein
-------------------------

18122013~ hari neh saya dah usia setauntujuhbulan ataupun 19 bulan-- eh betul ker saya kira neh?
cepatkan saya membesar?? Alhamdulillah sihat dengan kuat lagi!
berat saya sekarang 11 kilo, mama saya yang cakap. --
sebab sekarang dekat Nz neh musim Summer, saya selalu keluar
jalan-jalan dengan mama & papa.
saya suke--saya suke!!
otw pegi queenstreet dengan mama & daddy. Naek basikal merah zahin neh. chantekkan? =p
Basikal saya kaler merah, papa belikan. tapi saya tak suke naik lagi
sebab saya tak reti kayuh. kena tolak jer. leceh ler, baik saya jalan kaki jer.-hiks

Dekat playgroung Gladstone Parnell.
kadang-kadang papa bawak saya ke Playground, macam gambor diatas tuh.
banyak mainan saya boleh main. saya suke main slide! best tau.
kekadang main swing dengan mama saya.
tapi selalunya saya suke lari-lari jer. baru best ^___^

Saya dekat Uni Papa. jalan-jalan amek angin diwaktu petang yang damai.
Mama saya kata saya kurang makan, sebab tuh saya kecik jer. tapi saya rasa macam
saya rajin makan jer. entah ler mana pegi sume makanan yang saya makan itu.
tapi takpe ler janji saya kuat & sihat mama kata oke jer.
saya suke makan pasta, nasi dan sayur-sayuran dan ayam dan daging dan ikan jugak.
sume mende saya nak makan. klu dapat makan ciskek mama lagi sedap!
sungguh neh saya tak tipu. =B --

Megablok--saya dengan mama yang buat.
Saya suke main, selain main ball dan main di playground ataupun main pasir di beach
saya juge suka main blok-blok neh.
saya dan mama susun-susun bagi tinggi lepas tuh saya akan musnahkan
dan kemaskan satu rumah! muahahahah
tapiii.. kejap nanti mama suruh saya kutip balik.hukhuk-- sedey
saya rasa macam saya dah tolong mama kemaskan.--

Parnell Rose Garden, Auckland
Lajukan saya berlari??.. jangan main-main ddy saya pun tak leh kejar saya tau kalau saya berlari
laju--
ini saya ditaman bunga rose-- bukan saya mamat bunga hokey
mama saya yang nak pegi sangat. saya layan kan jer ler. best jugak ler ikut mama
ke Parnell Rose Garden neh, sebab saya boleh lari-lari-lari--

saya, mama & papa di NorthHead , Devon port. Family outing giteww!!--
walaupun saya dah boleh berlari dengan laju, tapi saya slalo asek terjatuh jer.
nasib baik tak sakek, sebab jatuh atas rumput jer.
kalau atas jalan/batu harus bersepai lutut saya yang halus ini.huhu
saya rasa seronok duduk/tinggal dekat Nz, sebab slalo boleh jalan-jalan tapiii..
mama kata dalam bulan 3 taun depan kami dah dah balik M'sia--
Jauh tau M'sia tuh--sepoloh jam kena naik kapal terbang.--
kalau lari laju-laju--laju rasa nyer biler boleh sampai yea?

tido petang dekat umah syomell zahin. Gaya bos-bos.^___^
Oke ler saya nak tido petang ler dulu, petang nanti nak keluar jalan-jalan plus lari-lari
tapi tak tau lagi nak pegi mana?
nak kena sleep dulu ler,nanti baru dapat idea.--

oke bai semua ^______^



Thanks for reading our JourNey^___^
annyeong!


heart clip art

1 comment:

NrlAidaHml said...

alahai dah besar dah anak bujang sorang ni kan..dah berlari..dah naik basikal..kejap je masa berlalu..nanti dah balik mesia dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...