Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

Yazza!!!


Salam kengkawan sume^^

Mulakan hari anda dengan senyuman semanis gula2 kapas...

Entri ini hanya ler untuk memperkenalkan follower ke 200 di blog

kisahkami83 ini.. wahhh.. cm xcaya ler dah cecah 200^^

Alhamdulillah, ada juga yg sudi follow blogku ini.. so aku kenalkan ler follower ke 200 ini

ini ler die blognyer... NorLiDa leh klik untuk ke link bliau^^


Terima Kasih yea kerana follow di blog kisahkami83^^ nnt snggah lg..

jom ler ramai2 snggah blog norlida.. blog die cumeiii tau kaler pink!

Eeemmmmm

Next time akan ku promote lg blog2 yg follow aku.. xkisah ler no brape pn..

jika tiada follower petama xkan ader ler follow ke 200 kn? so xadil ler plak jika aku

just promote follower2 tertentu shj..so dimasa akan dtg aku ku promote blog2 yg

sudi keep in touch ngn blog ini..hahahhha..

so kali ini aku nk promote blog ini.. ekceli xyah promote pn xper dah bb

blog ini dah ader banyak followers, ribuan tau..^^

tp aku tetap rse cm nk tulih gak blog tuh kt cni.. cumeii blognyer secumeiii tuannyer..

 aku suka shoutout kt blog die..suke tulis2 kt c2 satg kuar picture cumeii2.. suke3

tuan empunya blog pn xsombong, slalo juge dtg touch n go disini..hahhahah

ok ler tuh drpd yg smarttag jer..lajuuu jer..xder snggah2...hihihihi

se chantek warna pelangi blognyer, klu pelangi2 neh siapa lg klu bkn cik Pelangi ^^


cik pelangi bergaya ngn header baru lg^^  thanks yea cik pelangi sudi 

singgah2 disini... ^.^  emmm dats all ler utk kali ini.. next time aku promote2 lg yea..


thanks for reading our journey^^
annyeong!


Nota Kaki: Penangan Old Town White Coffee (3 in 1) ptg semalam pnye, aku sampai sekarang ketika entri ini ditulih pn masih belum tdo2 lg.. nk tdo tp xboleh tdo.. tensyen2!!



heart clip art

9 comments:

The day we meet said...

hehe..thanks tau ^__^
suke3... =)

aindzaya said...

seronoknye dpt di interbiu..mekasih!!

ngee~ xde kaitan pun~

Bunga said...

:).

leh kenal2 ni..hehe

Atie Zieya said...

BESTNYERRRR

LuN@_aiDi said...

ida >> tengs yea masuk ke sini^^ keep in touch ok?

aiN >> sy sy interbiu kamOo.. mahu?? hahha

LuN@_aiDi said...

bunga >> klik ajer disitu.. mrk baek tau.. boleh kenal dgn mrk^^

mizz azzian >> nnt sy promote kamOo pulak yea.. mahu?

Atie Zieya said...

mest la nak...heheh....bestyer....suka10x...

LuN@_aiDi said...

mizZ aZzian >> ok dear^^

nabila faryzza said...

saya pun nak jugak! HAHA1 *tak maluu* :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...