Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 7, 2011

Scenery around AuckLaNd CiTy

Salam u'olls^^

Uwaahhh mataku tidak boleh tdo lg..
gara2 dah terlelap pas isyak td.. so skng mata sngt membOLat
td terlelap disbbkn bdn xbrape sihat gara2 terkena
ujan kecik2 time kuar ptg td mencari IPAD 2 utk mr.AiDi
mengidam aper ntah tetibe nk beli IPad lak dak tuh..huhuh

jom ler layan scenery around Auckland City neh..
pasti akan membuatkan 'ku jatuh hati' pnye ler..^^
pictures neh sume drpd aku photographer yg tidak bertauliah..
~aku suke picture neh,sesuai dihadiahkan kpd blog Bangku KosOng neh~
tgk bangku tuh kosong jer.. sesuai benor ler tuh..
picture neh aku capture dlm Uni Mr. AiDi..
Hijau jer nampak.. n byk bunga rumput neh.. aku mmg suke^^
rse cam nk guling2 jer atas rumput=) cam filem hindustan gitu.

Jln menghala ke Uni.. pokok besar yg rendang sepanjang jln
so mmg sgt redup n ekceli pemandangan die mmg cantek ..
cume kameraku tak cukup sanggih lg =p

Salah satu scene yg aku suke ambik.. awan or langit ^------^
aku mmg suke sgt!! pengakuan ikhlas aku sbg pengemar awan or langit

ini bangunan di Uni juge, school of bisnes study klu xsilap
aku ambik picture awan tuh ekceli disebalik cermin^^

Padang rumput diluar City, igt nk tgk biri2.. tp time neh biri2 pn dah tdo!
Kawasan rumah luar drpd City.. ini umh semua sebuah2.. klu dekat City sume Apartment

bunga rumput lg.. ^^ suke ambik sbb die cumeii..

hah ada pn bunga raya di New Zealand^^
yg neh tumbuh melata jer.. takder org jaga pn.. tp xbrape nk merah..

owh ini sama saja kerusi kosOng..


modeL pada hari ini.. Mr. AiDi.. baru balik dr kedai Asian food

tq for reading our JourNey^^
annyeong!


heart clip art

9 comments:

Anonymous said...

askom cantik blog *____*

rabiatulpaid said...

canteknyeeee.

LuN@_aiDi said...

miss cloudy >> tengs dear

rabiatul >> tq^^

::Mastura Zakaria:: said...

jalan folo sini...cantik la view dia...syokkk no dok sana..hehehehe

LuN@_aiDi said...

mas >> tq maS melawat kisahkami.. emm besh juge dpt melawat tempat org kan..hihhi

NoorNazuha said...

dah lama saya nak g new zealand, tapi x tercapai lagi...lain tahun agaknyeee....ehehe...

LuN@_aiDi said...

nnt biler2 dtg ler.. tp byk tempat yg cantek dekat area south island.. dekat Auckland byk pembangunan dah..tp still cantik..hihi

Fida said...

saya pernah ke Auckland tahun 2000..dah 11 tahun..tapi masih boleh bayangkan keindahan dia. Sempat main snow kat Whakapapa.

LuN@_aiDi said...

@Zafida

wahhh dah lama dah erk? 11 tahun tuh..^^ chantekkan New Zealand! sy sgt suke^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...