Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 26, 2011

Selamat Pagi ^^ 
mulakan harimu dgn senyuman semanis gula2 kapas ^__________^

"Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku & matiku hanya kpd Allah"


"Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku),
Warhamni (Rahmatilah aku),
Wajburnii (Cukupkanlah aku),
Warfa'nii (Angkatlah darjatku),
Warzuqnii (Berilah aku rezeki),
Wahdinii (Berilah aku petunjuk),
Wa'afinii (Sihatkan aku),
Wa'fu'annii (Maafkan segala kesalahanku)..."


Thanks for reading our Journey!
Annyeong^^

heart clip art

6 comments:

Reflisia said...

morning dear..=)

Ummi Alesya Sofea said...

slm,liza dah follow..jemputlah ke blog liza plk yer.

rafina mimi abdullah said...

salam perkenalan jugak ye..thanks komen kat blog akak tadi :)

LuN@_aiDi said...

reflisia >> errr here already nite^^

Ummi >> thanks follow ^^

Mrs. Yie >> w'come dear^^

Bunga said...

suker entri ini..semoga ALLAH sentiasa meredhai perbuatan hamba-NYA..

LuN@_aiDi said...

tq bunga^^ insha-Allah semoga sama2 dpt keredhaan Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...