Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 20, 2011

Followers 111 & 222

Selamat Hari Jumaat sume...

sekarang neh aku rse cepat betui waktu berlalu baru jer rse cam ari isnin
 tup2 dah ari jumaat..dah 5 bulan dah dok kt N.Zealand n brmakna
dah 5 bulan jugak ler aku jd Ma'aM terhormat neh..^^ siyesss sgt boring ):
 xder keje aper pn aku nk buat kt umah..yeler km dok 2 org jer,
 tukang semak pn aku, tukang kemas pn aku gak..hohohoho
so igt bulan 6 neh nk start seacrh topic utk master ler.. ada juga keje kn? ^^
 so sementara aku bersenang lenang neh, keje aku skng neh
sje nk pomot ler followers yg ke 111 & ke 222 diblog kisahkami ini..
tq guys sudi supports my blog^^

ok yg ke 222 blog neh, ekceli r2 aku dah tgk die follower ke 222
cume aku x print screen muka die jer time tuh.. tp aku igt! hihi
jom ler terjah ke blog bliau ^^ xrugi beb!


owner blog bernama Muhammad Syafiq , xder ler plak aku reti nk mengomen2 neh..
bg aku blog die simple! n menarik.. yg penting simple tuh.. ^^
xder ler widget2 yg mengarut2 diletakkan..hihihi

Blog yg ke 2 aku nk pomot adalah no 111, sekali xder link kt picturers follower die tuh..
 so aku pn xleh ler nk terjah.. r2 aku dh ckp link pd follower pict tuh sgt penting
bb nnt nk blogwalking senang kn? xtau nk set cmner? meh tgk kt SINI
emmmm so pkpk aku amek no neh ler no 138.. aku suke no neh..
byk maksud salah satunyer no 138 tuh bufday aku 13.8 .. ^^ hihihihi
aku suke ngn statement die or nama blog die ler.. bb cm kne jer ngn aku! ^^
Kechik Itu ComeL... bb memang comel pn org kecik2 neh..hahhahah
aku nk layan perasan dulu r.. ^________________^
korang layan blog bliau ek?



ok dah abeh layan perasaan perasan, aper lg korang jom ler terjah ke blog bliau..
skang neh bliau ada wat segmen keluargaku keluarga bahagia
tarikh tutup 22 hb 5 neh.. sempat lg... jom..jom..
ok entri hari ini tamat disini sahaja, bb aku nk wat Nasi Ayam Soley2  neh ^^
nnt dihari yg lain akan aku pomot blog korang lak ek?

Thanks for reading our JourNey!
annyeong^^



heart clip art

11 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

alaa..jeles tak pat jd folower no best..huhu~

Muhamad Syafiq said...

thanks for this entry :D

LuN@_aiDi said...

maera >> hahahaha.. tp kamu dah mmg besh! xyah no besh ler..hihihi

syafiq >> sama2^^

puanbee said...

follower 242 ade tak ? haa nk jugak ....akk dh follow 242 yer tahniah pd mereka ni :)

Kechik Itu Comel said...

errr..ade blog KIC la kat cni..thanks mrs. aidi..=) appreciate it..

LuN@_aiDi said...

puan bee >> tq pn bee! ada2, nnt..=p

LuN@_aiDi said...

KIC >> no prob dear! ^^

aindzaya said...

tunggu no 444..ta sabarnyeerr!!

LuN@_aiDi said...

ok...nnt i jd followers u yg ke 444=p hohoho

Reflisia said...

dear, memang bosan kalau jadi madam terhormat ni kan ! sangat bosan..i pun cam u juga almost 1 month jadi suri rumah sepenuh masa ni, dan nasib baik dah dapat kejer..hehheheheh

LuN@_aiDi said...

reflisia >> alhamdulillah dah xjd madam terhormat ler tuh.. besh2x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...