Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 7, 2011

Wacana PeNgeNaLan berSama bro WacaNa

Salam,..

ari neh nk join contest Pembawa Wacana lak..

besh ker joiN?? beshh aku mmg suke join mende2 alah neh.^^


Ini adalah Kisahkami, kisah aku n my hubby...

Aku seorg housewife yg sgt berjaya skang, sebab mengikut my hubby

bersantai mesra di New Zealand neh.. errr act mengikut die sambung study kt cni^^

sebelum neh aku keje dkt UiTM penang, mengajor dak2 neh tentang

Mechanical Enginnering jer^^ aku suke keje tuh!


Blog neh aku bg nama Mr & Mrs AiDi JourNey, sempena nama my hubby

AiDi, cam Mr & Mrs Smith gitu^^  blog neh berkisarkan tentang

kami punye journey dari sebelum married sampai ler dah married & sekarang

journey kami di New Zealand lak..

Dalam blog neh banyak citer2 & picture2 menarik sekitar Auckland New Zealand

yang aku nk share dgn semua rakan2 bloggers aku dan juga sebagai memori

kami di hari tua nanti..^^ insyaAllah

Selain drpd picture2 Nz, blog aku juga ada citer sal masak2..

bb aku suke masak, so ader ler resepi aku letakkan. tp masakkan aku semua

yang simple jer^^ diblog ini juga aku ader citer or share

 tips kepada sape2 yg nk dtg Nz. Tp tips tuh akan  aku update

dari masa kesemasa..


Emmm aper lg yea?? owh blog neh sejak March 2010 lg tp aku baru jer

aktipkan bliau sejak March 2011 cam gitu.. so kire blogger baru aku ler neh

sebelum neh follower sorang jer,..sekang dh ader 166.. Alhamdulillah

tq kpd yg support kisahkami83 neh korang mmg sempoi ^^


ok dats all.. tq for reading our Journey^^
annyeong!

heart clip art

9 comments:

aindzaya said...

gud luck!gud luck!

IdaNurFieyda said...

wahh bestnye duk auckland..
Ida ni bile thn la nak smpai nz agaknye..
visit u & done follow u back dear ^_^

cik mas said...

terima kasih dear.. sudi menjenguk blog kecil cikmas.. :) dtg jenguk lagi ye... cntik header blog.. semoga bahagia.. :)

LuN@_aiDi said...

ida >> tq ida.. keep in touch k.=)
nnt jika dtg Nz,inform yea^^

cik Mas >> tq juge sudi melawat serta mem'follow' blog kisahkami neh.. hihihi.. keep in touch yea=)

Unknown said...

sedang review! ^^,

Unknown said...

Dah review! Jom tengok! ^^,

http://akusukamembebel.blogspot.com/2011/05/segmen-review-mr-mrs-aidi-journey.html

mas saari said...

salam singgah and follow..
Mas dtg dari blog PW and happy blogging ya!

K said...

best la dapat duk oversea :D

salam perkenalan

jajah sini :P

looking forward next update ;)

LuN@_aiDi said...

mas >> tq mas.. slmt berblogging juge^^

mad khaz >> tq jajah disni.. salam perkenalan juge^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...