Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 22, 2014

Pumpkin Patch-- Obsess

Salam--

Yes aku mengaku aku memang sangat-sangat-sangat Obsess dengan baju Pumpkin Patch.
errkkk.. bukan baju untuk aku.
baju untuk anak aku~-- akukan obsess dengan baju budak. so dah ada anak nie
bertambah-tambah ler tahap ke'obsess'an aku ---- eerrr apa punya bahasa daa..
honesty aku cakap aku memang pantang tengok baju budak.
dari belum kawin, sampai dah kawin sampai dah ada anak-- tahap ke'obsess 'an aku
semakin kronik--
tak kisah ler baju gegirl ke boys ker.. janji somell aku sebat^_^

Salah satu outlet dekat Auckland CBD~ nampak tak SALE? Aku pantang kalu dengan sale..hehe
Dan dekat Nz neh, aku bertambah obsess dengan baju-baju Pumpkin Patch.
boleh dikatakan dari baju, jeket, seluar, stokin, kasut si zahin tuh sume
dari Pumpkin Patch.-- aku suka dengan design and materials dia. 
macam cotton-on pun
aku suka jugak, sbb kain dia lembut dan macam best jer, tapi yang tak bestnye
kalu cotton-on kena basuh guna tangan, kalu aku basuh guna washing machine abes ler baju tu
jadi kembang semacam. dah tak cantek.
tapi kalu baju pumpkin patch, aku basuh je guna washing machine. ok je baju dia--
sebab tu ler aku bertambah obsess dengan Pumpkin Patch punya baju.. huhuhu
Ditambah pulak, seluar dia ada adjustable waist, takde ler londeh2 seluarnya--
maklum ler pinggang zahinkan macam kerengge, memanjang je kena adjust pinggangnye..
bila ada suar yg ada adjustable waist nie senang le sikit--


Tapi yang menjadi masalahnya, biler aku balik Malaysia nanti! uwaaaaa..
aku dapat bayangkan jarang ler kau dapat bershopping sakan dekat Pumpkin patch
sebab nya price dekat malaysia sangat mahal compare dekat Nz.
dekat Nz, takde murah giller, tapi mampu afford ler untuk baju-baju dia.
tapi kalu dekat Msia mungkin hanya mampu tengok je ler.. huahauahu

sebahagian baju zahin belum muat nak pakai lagi-- memang beli saiz yg besar sikit untuk bawak balik--
Mixed and match gitew -- short pants for summer.
For my niece--- beli masa Pumpkin Patch sale besar-besaran tuari -- Skirt tu just for 8 dollar satu.
oleh sebab aku dah nak balik Msia, aku pun apa lagi borong ler baju-baju dari Pumpkin Patch
untuk zahin PLUS untuk adek zahin sekali! curlastt tak?
errkkk tapi aku tak ngandung lagi..hihihi aku beli siap-siap. kikiki
sebab tu aku cakap aku sangat obses-- belum ada lagi pun aku dah belikan siap-siap..
tak pe motivasi untuk aku tuh untuk menambah. hahahah

baju baby in future -- muahahahaha-- siap beli wana pink lagi! 
tak berape ingat price bodysuit nie satu brape? tapi rasa nya below 20 dollar per set.
kerana mamanya obsess dengan Pumpkin Patch, head to toe sume dari pumpkin patch.
so kalu korang ada yang nak kirim, sila ler bagitau yea. aku balik insyaAllah
middle of March ni, boleh bawak balik skali.
hari tu memang aku ingat nak jual online jer. tapi dah survey postage dari Nz ke Malaysia
sangat mahal. so kira-kira tak berbaloi sebab tu ler aku tak jadi buat
bisnes baju online nie.. hhuhu


Thanks for reading our journey!
annyeong^___^






heart clip art

8 comments:

Anonymous said...

cantik2 bajunya...
ooo dh nk blk rupanya..nti nk kirim FM la satu hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah banyaknye baju Zahin..comel2 semua..lagi2 baju baby in future tu..Cantik..^^

NrlAidaHml said...

Alahaiii..geram jugak boleh!kalau aida pon jadi tak ketahuan dengan brand PP ni..rasa macam nak kirim..nanti aida bagitau lah ye kalau jadi..heheee..korek tabung jap!

anumuchan said...

waaa.berminat sgt.biase ade yg dkt website je ke.ke dkt kdai ade byk lg choice ye..

LuN@_aiDi said...

@momyaida -- boleh2, baju gegurls banyak sangat yg somey2.. geram tengok.

@Anum -- ekceli pumpkinpatch 80% baju gegurl baju boys 20% jer. nangesss--

Anonymous said...

kat pumpkin patch malaysia ada juga sale 50% utk stok lama. bila dah diskaun tu harga lebih kurang je kat sana. biasa tgk pumkin patch kat setia mall

aNa LiEyA said...

bestnye.. kalau kirim boleh ke.. hehehehe

LuN@_aiDi said...

boleh je dear ^^_ no prob! ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...