Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 20, 2014

Flowers ^___^


Flowers are our greatest silent friends-- 

depan subway jer, sebelah kedai sushi-- ia ditanam--
mekar subur ditanah berapi-- 
 ----------------------------------------------------
Aku memang suka tengok bunga-- sebabnya bunga canteks plus kaler dia sangat
menarik bagi aku ler--
sebab tu aku sangat suka capture gambor bunga-- tak kesah ler bunga tepi jalan ke,
tepi kedai ker? dalam taman ker? dekat sebelah umah macit kiwi ker?
janji aku nampak bunga yang samteks plus menarik bagi aku 
pasti akan ku capture gambor bunga tersebut.

kalu ada yang tanya untuk aper?? -- 
untuk kepuasan diri aku sajokk.. tidak lebih dari itu..hehehe
so aku sharekan ler dekat belog aku ini-- untuk tatapan aku dikemudian hari--
cewaahh--



Bunga yang aku capture nie dari tepi kedai sajok.. nampak canteks terus aku teruja nak meng'capture'nya..
Nama bunga neh aku pun tak sure nama ghapo.-- tapi kalu dekat Msia orang slalo guna untuk hias dekat pelamin kan? setau aku selain dari bunga rose, bunga neh pun pemes gak 
digunakan untuk menghiasi pelamin gitew-- cewaahhh bajet-bajet macam weeding planner lak aku.--


sangat mengagumkan bagi aku, sebabnya bunga neh satu pokok tapi ade diff kaler--
menarik kan? heheh---
---------------------------------------------------------------------
Flowers always make people better, happier and more helpful; they are sunshine, food and medicine to the soul -- Luther Burbank

cheers,
NzMoments

heart clip art

3 comments:

Cheq Sue said...

spesies hydrangea kowt tu... dekat CH pun banyak, cantik tapi tak berbau. kalau wangi lagi superb. nice pict!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik2 bunga ni..menarik & tertarik..kalerful..^^

NrlAidaHml said...

Wah cantiknya bunga-bunga tu..kalerfull n sejuk je tengok gambar bunga yang cantik ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...