Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 14, 2011

AhadiaT Akashah dimanakah dikau^^

Salam sume3 ^___^

Eh asal lak tetibe Ahadiat Akashah lak neh..hehehe.. jarang aku citer sal novel2 kn?
bb aku jarang bace novel zaman skang.. bowing! asek2 pompuan cun giller, laki hensem giller,
kaya giller n aku pn leh jadi giller..^^jln cherita pn cam dah xleh nk feel dah..
sama jer aku rse.. 
 n citer2 die pasti aku leh bajet ending citer tuh .. aku xsuke bce klu dah leh bajet tau ending ok?
tp novel2 Ahadiat Akashah neh aku suke bace..  laen dr yg biasa ada dipasaran
bb cara penulisan bliau lebey sempoi n santai jer.. 
citer2 die pn xberat.. lawak jer lebey^^ agak gak ler citer chenta2
contohnyer Lagenda Budak setan tp citer die xder ler kisah chenta yg
leh membuatkan aku loya 3 hari 3 malam ok? tp aku suke bace novel Boy II..huhuhu
citer die merapu tapi syiok habes!! skang dah xkuar dah.. byk lg novel2 die
spt Hikayat Cinderella, Pilot Cafe', secangkir kopi Panas di Pilot Cafe' n etc

eh aku dok citer sal Ahadiat Akashah korang kenalkah siapa ker gerangannyer?
hah nie ler Nobelis terhebat zaman aku skool dulu2^___^
xder ler dulu2 sgt dalam zaman  90 an lebey2 gitu jer.. tp skang bliau xmenulis
dah ek? baca news rupenyer die dah jatuh muflis.. cian bliau.. aku doakan semoga
bliau kuat semangat, tabah meneruskan kehidupan n teruskan menulis!!
 bab aku suke bace!^____^

owh selain drpd Ahadiat Akashah aku juge suke bace novel2 drpd novelist
Ramlee Awang Murshid (RAM).. novelist thriller citer3 die besh2x..
 aku sgt menyukai nobelis ini antara novel RAM yg pertama aku baca
 A.D.A.M (aku darah ank Malaysia) member aku pnye..hihii..
 pas2 novel Satu Janji pn mmbr aku pnye lg.. ishish sep btoi aku neh..^^ pas dpt 
hidayah slps mmbr aku dah blah baru ler aku beli novel2 dan jadikan 
sbg koleksi spt Tombiruo, Semangat Hutan, Bagaikan Putri,
 Cinta Sang Ratu, Hijab Sang  Pencinta ( ehh leh kire koleksi ker? cket jer neh..hihihi

urmmm ader lg novel yg terbaru tp aku dah berada disini..huhuuhu
penulisan bliau lebey kpd nasihat, kekeluargaan, agama,aksi, kehidupan 
wlpn ader gak kisah2 chenta di penulisan bliau tp bg aku xder ler 
kisah chenta yg sgt meloyakan ok?..
watever pn aku ttp sukekan komik.. komik2 banyak ler aku wat koleksi ^____^

Thanks you for reading our Journey^^
annyeong!



heart clip art

8 comments:

Reflisia said...

saya kenal...saya kenal...saya dulu penggemar novel Ahadiat akashah tau...hehehehe

LuN@_aiDi said...

wahhh sama ler kter^^ suke sgt nce novel die, tp skng dh xder kt pasaran kn? eemmm cedey..

Nissa Jalaluddin said...

ala..cian dia.cmna boleh muflis kak..de penah dtg mrsm jasin dulu buat fan meeting..haha.comel je zmn skolah2 dulu..;).boleh thn ensem ms jump face to face dulu

LuN@_aiDi said...

Nissa J >> hah! itu ler, xsure camner leh muflis.. cian btoi! skng dh tua dah xtau ler encem ker x kn? hihi.. tp suke bce novel2 die^^

Bunga said...

bunga suka citer 1 2 3 i love u..best..lau xsalah tajuk la..yang kembar tu..ehe

LuN@_aiDi said...

aah cam ader gak pernah nmpk.. tp xper bace
lg^^

anumuchan said...

dulu time skolah2 suka baca novel ahadiat jugak..huu

LuN@_aiDi said...

Anum >> tuh ler, skng dah xtulis lg..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...