Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 28, 2011

Kerana Michael Scofield!!

Salam Sume..^_____^
 u'olls nk tahu tak tadi dekat cni ader hujan ais gitu ..(ala~ala kepoh cket)
leh tadah wat teh ais!hahahha oOopppss bukan nk citer sal ujan tadi..
nak citer sal Mamat dibawah ini.. cewwaahhh^___^

Wentworth Miller aka Micheal Scofield.

Kenal tak siapakah jejaka kacak diatas ini ?? ini ler orgnyer yang membuatkan aku
susah sangat nak bangun pagipagi.. abeh aktiviti diwaktu pagi kne postpone
garagara beliau ini.. ekceli entri ini untuk bliau, sebab aku anti sama bliau.. 
tetapi disebabkan Michael Scofield tak pandai baca melayu, tak jadi ler wat 
entri neh untuk beliau.. hmmmmm
Penatpenat aku tengok citer tuh 4 series 81 episode lastlast die mati..iskiskisk..
Walaupun dah tengok untuk kali ke 2 aku tetap tak pueh hati gak dengan 
ending citer tuh.. ^^ cedeyyy...

Ekceli dah seminggu aku nk incek Somi dok khatam citer neh
siangmalam dok tengok jer, cam xder keje laen nak buat.. hakikatnyer banyak
 keje nak kena buat..hihi
 tapi kadangkadang tuh Micheal Scofield lak yang dok tengok kteorg..^____^
memula ingat nak tengok season 1 jer.. lastlast tersangkut sampai season akhir!! 
citttt pengaruh kuat betoi citer neh.. membuatkan malammalam kteorg 
tdoq kol 3,4 pagi n pasal citer neh gak menyebabkan aku tak leh
nak pi jogging & tak leh nak menari ZumbaZumba dengan riangnyer
iskiskisk...
owh kepada yang tak pasti siapakah Micheal Scofield neh ini adalah watak 
dalam citer PrisonBreak! alaaa citer yang pecah kuar penjara tuh..
citer neh beshhh tapi aku suke season 1 and season 3 jer kot..
season 4 tak sukesuke sebab lastlast hero die mati..
citer neh dah lama dah taun 2005 to 2009, 1st layan dulu masa bujuangbujang lagi
skang teman layan bersama incek hesben.. tapi kan selepas aku tengok 
citer The Shawshank Redemption baru ler aku perasan citer
 Prison Break neh cam ada menciplak cket idea drpd
movie Shawshank Redemption neh...hohoho sebabnyer movie neh taun 1994 lg..

so ari neh dah berakhir ler citer neh kteorg layan.. setelah 7 hari 7 malam
 cam orang pegi bertapa..hahahha..tapi xder ler 24 jam kteorg tengok...
akhirnyerrr dah tammat!! aperaper pun aku suka sangat citer PriSonBreak neh
5 BiNtang Ler..^____^


Thank you for reading our JourNey!
annyeong^___^
heart clip art

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...