Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

Hair Dryer oOoo hair Dryer...

Salam ahli2 Mesyuarat Tingkap oiii ^_____^
yang bukan ahli tuh, sila2 ler jadi ahli yea..hihihihi

korang tahu x kegunaan Hair dryer selain drpd bg rambut korang kering?
hah! aku nk bagi tips neh sal kegunaan hair dryer, bkn camner nk guna yea..
cara nk guna tuh pasti sume tahu.. kn?kn?
ekceli hair dryer neh amat bagus sekali, selain daripada dapat mengeringkan
rambut korang ia juge dpt membentukkan rambut korang jadi chantek2 gitu..
 x caya cer g guna^^ tp ader jer mitos yg kata rambut rosak klu guna hair dryer
xder ler, aku sejak guna hair dryer ler rambut lebey mnjadi sopan santun gitu..
cam g salon ari2,hihihi aku rekemen sape2 yg bertudung tuh guna ler
hair dryer xder ler rambut mnjadi kusam n kepam dok dlm tudung..^^

Gambar hiasan kakak google kasik pinjam Hair Dryer die
owh kt umah aku neh kegunaan hair dryer tuh meluas.. bak kte omputeh
multipurpose.. contohnyer, 2 hari lepas aku basuh sport shoes aku, (aku mmg rajin
usah memuji, nnt aku jd riak lak..hihihi)
tp masalahnyer camner nk keringkan? matahari pn xder, klu ader pn sang matahari
itu cahayanyer langsung xpanas.. tp aku neh gigih jemur juge
malangnyer, pasti ler langsung xkering. xkan nk guna dryer yg besar gabak tuh?
nk letak bwh petiais (cam dulu2 letak kasut skool) xder ler plak ruang untuk aku meletakaknnyer
ishishish..pening aku dibuatnyer, n last2 hencek hubby aku bg cadangan
yg amat bernas, dengan mengeringkan kasut sukan aku tuh
mengunakan hair dryer! wahhhhhh... aku pn mencube ler..
hasilnyer, lumayan!! kering babe! leh terus pakai p jogging! cehhh gaya joging^^

Kasut yang telah berjaya dikeringkan dengan bantuan cik hair dryer^^
aku pn terus memuji2 hair dryer yg aku bwk dr M'sia tuh..
"xsia2 aku bwk ko naek kapal terbangkn?" ^____^
so jgn sia2 kan hair dryer anda di rumah, gunakan ler die sebaek mungkin!
hhihihihihihih

Thank you for reading our Journey!
anneyeong^^



heart clip art

4 comments:

anumuchan said...

betul2 multipurpose ni..huhu

LuN@_aiDi said...

hahahha.. biasa ler di musim winter neh.sume jd multipurpose^^

Bunga said...

hahaa..bunga pernah keringakan kasut n baju gak..ahahaha..

LuN@_aiDi said...

wahhh bunga lg hebat^^ hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...