Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 9, 2011

BloggiNg iTu aku sUke!

Selamat Malam semue ^^

kali ini dengan rajinnyer Mr. & Mrs AiDi in de house join segmen: blogging itu aku suke!
memang suke pn, bb leh aku mengarut2 serta membebel disini
setelah tiada sesiapa untuk aku bebelkan.. hihihih

eh, korang joim ler join, sbb nnt incek syaim akan review blog yg join!
besh2.. aku mmg suke kne review pn..hihihihihi..
kamu mahu join klik di SINI yea.. tarikh tutup 15 Jun 2011.. 
aku tag kepada cik puan Ann yea..^_____^

annyeong!


heart clip art

3 comments:

anumuchan said...

goodluck :)

aa name betul akk ape eh..nak panggil ape sbnrnye..tau luna je..huhu~

ann said...

Luna> noted..tag anda oledi done..hehe

http://annyoo6609.blogspot.com/2011/06/blogging-itu-aku-suka.html

LuN@_aiDi said...

hihihi.. anaum, nama kak cT ler..^^ selalo tulih2 diblog kamu^^..hihihi

ann >> ok! sama2 join yea^____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...