Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 28, 2011

Blog PilihaN KisahKami ^___^

Dear My readers ^____^

Wahhhh dah lama xpomotpomot blog followers kisahkami di blog neh kan?..
hehehhehe... setelah sekian lamanyer wat kemunculan semula ler..
best juge tolong pomotpomot blog org neh^,^ xkesah ler org nk
pomot balik or tak, kami tak kesah tau^____^ hihihihih..
anda mahu juge??senang jer.. xperlu masuk aperaper segmen diblog neh
eh blog neh pernah ader wat segmen ker??..hihihihi
cume perlu slalo datang n komenkomen nanti saya akan pomotpomot ler
blog anda pula^____^
 org kata berKASIH biar SATU berKAWAN biar SERIBU kan?

so kali neh sy nak perkenalkan kawan bloggers saya neh.. rajin datang blog sy tau..
biar pn xkenal saya disini ^^ macih yea laling^___^ nnt datang lagi..

blognyer pun blog kisah peribadi juge, cam blog saya^____^ n die pn sudah
marriedmarried cam saya juge..
saya suke berblog or berkomenkomen ngn bliau neh.. even xtau nama 
sebenar beliau..hihihihi tp saya suke kawankawan ngan kamu..(:
Macih yea yunk! sudi jengukjenguk n bacebace entri merapu sy disini.. 

Blog ini juge saya suke jalanjalan and makan angin disana (;
banyak bungabunga bertaburan disanasini.. macammacam bunga ader..
kisahkami ader dibunga Matahari! woWw!! cam tau tau jer saya suke bunga
tersebut^____^ Macih yea cik Bunga! Bunga memang suka berkawan
 and suka baca belog tau.. so rajinrajin ler singgah di blog bunga n menjadi 
rakan bloggers bunga, pasti nanti bunga akan melawat anda kembali ^____^
kan bunga kan?.. hehheh pandaipandai jer aku neh.. owh
 Belog bunga juge merupakan belog kisah bunga aka belog peribadi ler..
 banyak citer yang menarik disitu ^_____^
 so aper lagi rakan rakan bloggers ku yang laen! jom ler singgah dan berkawan
dengan bloggers diatas tersebut! ^______^ ayuhhhhh terjah!

Thanks you for reading our JourNey!
annyeong^^


heart clip art

4 comments:

Reflisia said...

hye darling....wahhh double happiness la...

1. blog saya da masuk Mag Intrend 2011

2. blog saya dapat masuk segmen pomot2 dari blog yang cute miut ni..

mwahhh thanks sayang! saya akan selalu ke Auckland tuk jumpa kamu yea...hehehhe =)

LuN@_aiDi said...

hahahha.. xder aper ler yunk! just sdkt penghargaan utk kamoo yg slalo melawat disini^^

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

jemputla jenguk blog saya...

LuN@_aiDi said...

@Baby

insyaAllah nnt sy akan terjah^^ tq singgah yea(;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...