Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 27, 2013

SpriNg Cleaning ^_____=

Morning (^__________^)!


Sekarang neh aku dah start kemas dan simpan cket-cket toys zahin yang bersepah sepah tuh
Spring Cleaning kekdahnyer
alang-alang dah berkemas tuh, yang mana memang tak guna
dah simpan dalam box siap siap nanti senang angkut
masuk dalam kontena jer. hihi

Antara toys yang zahin tak kepinggin main lagi pasti ler
'Soft Toys' beliau.
toys zaman bayi lagi..sebelum neh memang aku dah asingkan pun
tapi setenggah dok sana, setenggah dok sini, tak tersusun gayanyer
so memandangkan aku dengan gigih nak jayakan
spring cleaning aku dimusim spring neh
aku pun gigih ler mengumpulnyer semula. dapat ler satu box!
tak banyak pun soft toys beliau..

kumpul-kumpul soft toysnyer dapat ler banyak neh. Neh sume toys yang duduk beradu dekat cot bliau


Satu box penuh, box neh nanti nak masukkan terus dalam kontena. tak yah kemas lagi.
Hari tuh ada jugak terpk nak masukkan jer dalam 'trademe' toys
mana yang tak nak pakai dah.
tapi pk balik, nanti tak ker susah nak kena beli lain untuk adek zahin
so tak jadi ler nak masukkan dalam trademe
aku simpan elok-elok jer ler.. 
nanti nak guna balik. tak gitew..hehehe
jimaattt katanyer ^__^


Thanks For readiNg my JourNey!
annyeoNg ^___^



heart clip art

3 comments:

Qhaifa Nur said...

banyaknya toys zahin...
simpan elok-elok..
nanti jika ada adik...
tak payah beli lagi kan...

NrlAidaHml said...

Memang banyak toys zahin kan..mesti dia puas main dengan toys banyak ni...hihii..

adventure mama said...

banyak betul soft toy die...penuh satu box..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...