Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 12, 2012

Raya Kami ^____^

Assalamualaikum u'olls ^____^

Woitt-Woittt!! aper lak up entry raya neh? raya haji dah lepas,
raya pose lagi ler dah lepas khen?..hihihi saja jer nak up entry raya
dikala petaNg-petaNg buta neh.. ** Sila amek mood raya yea^^_
maklum ler raya ari tuh mana sempat nak hupdet entri raya 
nak pegang laptop pun tak sempat khen.. 

Raya kali neh kami bertiga raya kat desa terchenta aku..
Tapi pagi raya baru balik, baru ler cam dendaNg peraNtau cket.hahaha
Mak aku biSing ler, aper kes pagi raya baru balik macam dok kat LandoN nun
padahal kat peNang jer pun..hahaha
Aku sangat sebuk raya-raya ari tuh, 2 minggu pas raya dah nak terbaNg ke sini
semua mende tak packiNg lagi
sangat kelam kabut.. ketupat pun tak sempat pintal! **padahal memang tak pernah pintal pun..hehe
tak sempat aku menikmati raya tahun neh..huhuhu
tapi dalam tak sempat-tak sempat tuh pun cukai baby Zahin tetap melambung tinggi
total cukai raya kali neh bby Zahin dapat dalam seribu lebey! wahhh hebat tuhh
macam nak raya tiap-tiap bulan camneh..hihihi

Baby Zahin Raya di hari raya pertama dan pertama kalinyer beraya pada usia 3 bulan ^____^
Tak de gambor raya bertiga di pagi raya Pertama dari kami bertiga.. banyak bertiga disitu,,huhu 
Raya ke-2 tuh adek aku bertuNang lak.. dekat-dekat kampung aku gaks..
errr dekat ker 'bout 1 hour dari umah aku? ekceli jauh ler jugak
tapi masih lagi dalam Perak.
adek laki aku neh dah berchenta dengan tunang die neh sejak zaman skool lagi..
sampai ler skang.. punya ler lama n xder gf laen!
fuUUUhhh giller setia! **klu aku dah 60 kali dah tukar bf! ok fine aku tipu!!


Raya ke-2 baru ader gambor kami bertiga! Kredit to adeq ipar aku yang meng"capture " picture neh..
neh time pegi romboNgan meminang ler neh.. kat umah tunangan adek guwe..
ader sawah padi sume siap ler. jalan nak masuk pun sangat ler payah.. tapi kami gigih jugak
pegi meminang^___^
romboNgan MemiNang sudah pun selesai... oraNg yang dipinang pun sudah ler dapat dipiNang..^___^

Raya ke- 3 kami ke perlis, Mr Aidi nak pegi melawat kakak angkatnyer n
godparents nyer disana beraya sakan kan kami..dalam sebuk mengemas tuh.huhu
balik dari beraya jenuh mengemas baraNg ke sini plak! aku sangat sebuk raya kali inii...
huhuhu

Raya ke-5 baru kami beraya dengan Famili Mr Aidi! kami raya di Felda Resort Sungai Klah Perak
aper keskan raya kat resort?? heheh
Sebab keluarga mertua aku dah berpindah dari loq setaq ke KajaNg
so buat macam small Famili GatheriNg ler sume berkumpul kat sungai Klah neh
Sume ler spend raya ke -5 sampai raya ke -7 beraya disitu..

Hari raya ke-7 si budak botak n ddy ^^_
Raya Haji taun lepas, aku kat Msia Mr AiDi kat oklen
Raya Haji taun neh plaks kami sama-sama beraya kat oklen ^____^
 seperti biasa ler kami kat cni beraya sehari lewat dari Malaysia
Raya Haji tuh kat umah jer. tak buat pun open house segala bagai
tak sempat nak prepare..huhuhu
cuma pegi beraya kat umah oraNg jer..
Esoknyer tuh baru ader buat GatheriNg raya Haji bagi mukim Mapsa City
tapi kali neh bukan kami yang arrange dah ler
sebab kami dah jadi rakyat biasa, dah bukan penghulu city lagi.. ^___^


Rakyat-rakyat Mapsa City dipagi raya Haji ke-2.. ramaikan?
taun lepaih tak der ler seramai neh..hihhi
ramai orang baru datang futher study kat oklen neh and ,and menetap
kat city.. sebab tuh ler tetibe rakyat mapsa city bertambah ^____^

Picture Raya Haji kami 2012 di Albert Park, Auckland.
Begitu ler kisah raya kami taun 2012.. puhhh berjaya juge hupdet entri raya
dikala bukan bulan Raya...hahahahah!

Thanks for readiNg our JourNey!
annyeoNg ^___^


heart clip art

5 comments:

NrlAidaHml said...

Hehe..at least ade jugak coretan raya 2012 dlm blog ni kan..itu yg penting..sbb bile2 boleh baca balik..hihihi..mEriah kan raya ..Collection tuk new baby harus melonjak naik punye..hehee

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ramainyer umat hahaha
syoknyer zahin kun dapat duwet raya banyak gituew...simpan dlm acc SSPM dia ekkk

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah banyak cukai Zahin dapat..best.. :)

Reflisia said...

Meriahkan raya bila ader ahli keluarga bertmbah...besttt

Hana Soffelia said...

Syoknya zahin.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...