Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 2, 2011

ZuMBaZumBa??...

Assalamualaikum my lovely readers^___^

Mesti korang terpkpk aper ler lak zumbazumba neh kan?? Larian lumbalumba kah?
ataupun ZombieZombie cam kg Pisang tuh?? ishishishh.. bukan sebegitu yea!!
ZumbaZumba neh adalah sejenis tarian untuk menguruskan badan..
asal lak tetibe nk kuruskan badan?? adakah ingin menjadi model kepada
supermodel??ataupun ingin pergi ber catwalk?? korang jenguk ler sendirik kt cni..

 Ekceli Zumba neh cam Aerobic gak.. dance fitness!! tapi Zumba neh melibatkan
dance and aerobic elements.. kiranyer ada duadua sekali ler..
Tarian Zumba neh mengambungkan hip hop, salsa, samba, mambo, Bollywood and 
belly dance pn ader! caya ler...
kt Nz neh mmg glamer ler ngn class Zumba Fitness neh, tp aku idok ler pegi kelasnyer..
aku ber"ZumbaZumba" diumah jer.. privacy cikit..heheheh

Hadiah besday aku yg ke 18 taun in advance Mr. Somi presentkan aku
set ZumbaZumba neh.. daripada Ostolia tau.. hihih
tp disebabkan beberapa masalah teknikal yang berlaku keatas aku
aku pn xtest lagi ler ZumbaZumba neh.. insyaAllah nanti biler aku dah
 test dan hasilnyer hampir menuju ke puncak akan ku khaborkan kepada
 korang sume yea..tunggguuuuuu....

Zassssss!! aku nak p sambung maen Salji neh.. heheheh
tq for reading our jourNey!
annyeong^^


heart clip art

7 comments:

Anyyss Shuhaimi said...

bunyi macam tarian kaum orang asli NZ lak.. hehe

anumuchan said...

aa penah dgr sbb masa cari2 fitness dance dekat youtube ada tulis zumba2 ni.heeee..selamat menikmati snow ye..sejukkkkk..heeee

Bunga said...

wah..leh gak ni.bunga pun nak kurus..

Reflisia said...

yunk, how's ur salji2 ni? mesti best kan!

LuN@_aiDi said...

@ Anyyss
hihihihihi.. tarian org asli Nz HUKA dance ler..hihihi.. zumba dance neh asal dari Latin ^^

LuN@_aiDi said...

@ Anum
tq.. dah balik.. demam! hihihi

LuN@_aiDi said...

@ bunga
jom kurus sesama! hihihi

@ Reflisia
besh! tp demam..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...