Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 29, 2011

Segmen: Bombay nak tau sukan kegemaran aku?

Salam semua ^___^

Thanks BoMbay sebab invite sendiri untuk join segmen di blog bliau neh..
segmen sukan kegemaran.. tapi aku tak suke bersukan.. camner neh? hhihhih


penat aku memikirnyer lastlast rasenyer aku suke maen bowling kot.. ishish mana leh kot..
hehehe.. yeler sukan yang aku gemar maen adalah bowling!
sebabnyer aku rasa maen boling tuh paling senang jer, amek bola baling jer
kena tak kena tuh laen kira..hahhahhah
yeler dari dulu lagi aku memang jarang bersukan, jika hari sukan sekolah pun
aku just masuk acara lumba lari jer.. tapi tak de ler cemerlang pun 
setakat wakil umah sukan jer^___^ 
Masuk uni langsung tak join aperaper sukan sekali pun.. ishishish kenapa ler
malas sangat yea.. pertama kali maen futsal time keje (sukan antara staf) kat uitm
tercabut kuku ibu jari ku..ishishish terus bersara on the spot! 
klu tak tibi lak aku memang tak suka tonton rancangan sukan.. bola pun aku
tak suka (err Mr. AiDi suka ler, team chelsea )..
kesimpulannya Aku Buta Sukan.. hohohoho

errr kena tag kengkawan, urmmm ekceli aku takot nak tag orang nanti derang
tak suka, so aku tag yang gemor bersegmen jer ler..
kali ini tag Cheq Sue (sebab die cikgu musti byk pengalaman)
n Anum (frommetoyou)
dan juge sesape yang nak join segmen neh.. jom ler join! KLIK^^

owhh tarikh tutup 3 August 2011 

Annyeong!
heart clip art

9 comments:

bombay said...

hehe..bowling Malaysia tgh xde orang nie..boleh la wakil nnty..,ane taw mng dunia kak..hehe..tq sebab join kaka..:)

anumuchan said...

aa sy suka main byk sukan..plg feveret hoki.heeee

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ai dulu kolah rendah main hoki lepas terkena batang kayu hoki tue sampai lebam habis kaki menyesal dah main hoki...masuk kolah menengah byk masuk olahraga sebab itew yg ai lari laju...then main bola jaring sket..ai mmg active bersukan just bile dah kawen jadik pemalas semacam jer...mau2 ada 4 musim bertambah penyakit M tue...help me help me ngeee

Reflisia said...

hehhehe..best kan bowling..bersukan dalam aircond..saya pun suka..=)

LuN@_aiDi said...

@ anum

Aper lagi Anum.. join ler^^

@ Lady Ayu

wahhh banyak pengalaman neh.. leh ler join segmen neh..hhihi leh share story^^

LuN@_aiDi said...

@Masz

Tettt!! tepat sekali.. ekceli suka bersukan dalam air cord jer.. hhhihihi

bombay said...

Kak, list yg join dah ada..if nk memblogwalkingkan diri, jomla..hehehe..:)

http://bombay-913.blogspot.com/2011/08/segmen-bombay-nak-taw-sukan-kegemaran_02.html

Zahirah said...

akak, bowling tu dah cukup bagus. masuk longkang ke strike ke, best ap! terasa puas di situ. hehe

p/s : datang dari segmen bombay :)

Nilam suhana said...

hahha... saya pon x bape suka bersukan gak.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...