Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 14, 2011

my LovEly friend 4eve..

kawan... teman.. sahabat..
"kawan2 knpe mau lawan
dlu sama2x minum kopi secawan"

"kamOo punye teman or kawan seperti yg aku ada?
aku punyai teman yg begitu baik
kawan yg begitu memahami n
sabahat yg begitu menyayangi


"kamOo ada seperti yg aku ada?
dikala susah bersama
dikala ketawa juga bersama
dikala bersedey juga berdua..


"kamOo punyai sahabat seperti yg aku ada?
tidak pernah mengkhianati sesama berdua
tidak pernah melupai antara sesama
dan sentiasa membantu-bantu..
itu ler yg dikatakn sahabat, teman @pn kawan..


"kamOo ada seperti yg aku ada?

my bFF 4ever..


~miss all the moments we shared together!

Perkenalan Kita 
Membuahkan keserasian bersama
Persahabatan kita
Satu dlm sejuta

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...