Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 17, 2010

yaeh!!!!

sonok betoi aku bila dh abeh cls yg membosankn idup aku..huhuhu
cls aper kah itu?
pastinyer cls MEC 100 or Introduction to engineering..
cls ynag paling aku x suka nk ajar..
boring tahap cipan!! student2x aku pn pasti sangat boring..
sebab aku pn boring gak..hahahha..
ntah ler knpe depa suka sgt bg kt aku subject tuh..
dh kate x reti nk ajar, tp ttp kena gak.. dh 3 sem ajar subject tuh
boriinggg gileer babe!hahahah
so biler dah abeh tym cls tuh, aku lorh org paling seronok sekali..
tp ader lg ari khamis neh lak!ahaks!!!
2 kelas kena ajar, ari selasa n ari khamis..
biler ari isnin tuh mula ler pening sbb esok dh nk kena ajar
subject yg boring tuh..hahahah
cian aku kn??
aku paling boring sekali nk ajar subject yg bercerita neh
act subject neh senang jer.. student part 1 jer pn.
tp aku x reti nk goreng2x neh..
dr tym stdy lagik.. xsuke subject membaca cm neh
xreti nk cerita @ ajar..hahahaha..
klu diberi pilihan aku lebey rela pilih
nk ajar subject dynamic(yg depa kate ssh) tuh
daripada ajar subject mec 100 yang paling senang neh..heheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...