Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 1, 2010

secawan NeSlo panas...

bermula lagi episod kisah kami...
bermula dengan secawan neslo panas n 2 ketol kueh ketayap
kisah kami bakal di coretkan..
pagi yang sungguh nyaman dengan suhu ala2 di landon..
hujan renyai2 diluar,
lagu waiting for the end dendangan linkin park
membuatkan secawan neSlo panas menjadi lebey lazat..
;
;
;
keje2 masih lagi bertimbun dimeja
die sudah bersedia untuk menjalankan kerjanyer
aku masih lagi menekan papan keyboard ini tanpa henti
dan kamu sudah lama bersedia..
ini ler kisah
die.. aku & kamu..
;
;
;
kita bagai dijodoh2kan bersama
pertemuan aku & die di book store
membuatkan kamu berdebar2 menanti
pertemuan kite seterusnyer
ini ler die hari yg ditunggu2 oleh kiter sume
untuk bertemu lagi
didalam bilik yg sungguh nyaman ini
aku akan memulakan tugasku bersama die
dan kamu pn tidak akan terabai lagi..
aku & die akan berkerjasama untuk
memenuhi impian kamu..
ini ler kisah kita..
die.. aku & kamu..
p/s: die diatas sebagai pen merah
aku org yg ingin mer"marking"
kamu adalah kertas assgn& kuiz MEC 211..
hahahaha.. pasti anda cuak;..=p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...