Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 28, 2015

My JourNey


Assalamualaikum.

Tahun nie masuk taun ke-5 aku berbelog. start dari zaman belum kawem sampai ler dah beranak pinak. Opppss silap tak berpinak lagi baru beranak sorang je. hihihi
dalam 5 taun berbelog, tak sampai setaun pun aku aktif berbelog. taun yang lain nyer 
kedasar lautan biru gitewww!! hahaha


picture lautan biru lagi aku letak. muemuemue

masa buat belog nie mmg niat nak berbelog sampeee keanak cucu, kerlasst ko!
hahaha.. 
mmg plan untuk journey aku n encik somi aku yang separa sado itew. hewhewhew
tapi lelama dah separa lemau dah nak tulih, nak-nak pulak bila dapat si Zahin dulu.
hurrmmm jarang giller boleh sentuh keypad!
banyak citer yang tak sempat nak tulih masa dia membesar.

Ekceli rugi rasanya sbb banyak yang tak sempat nak hupdet, yeler sume tu kan kenangan.
mana boleh datang balik, at least klu tulih dekat belog
biler teringat moment tu boleh baca balik. kan..kan..kan?? 

Taun neh zahin dah 3 years old! baru minggu lepas celebrate birthday dia.
laju je masa bergerak. kan?
rasa macam baru je dia baby kecik kuat nanges dulu-dulu. hah!

i love every moment of my life!


n i love scenery yang chantek! macam gambar diatas nie.
heart clip art

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...